czwartek, 8 marca 2007

Kolekcja moich zdjęć - część 1.

Od dzisiaj zaczynam publikować zdjęcia jakie posiadam w swojej kolekcji. Część zdjęć zrobiłem sam, a część zrobił mi ktoś inny - na tych zdjęciach będe ja. Będzie osobna kategoria dotycząca zdjęć zrobionych aparatem, i będzie osobna kategoria zatytułowana "Screeny ekranowe", których też mam troche. Będzie również kategoria "Filmy", w której będą pokazywane filmiki zrobione przeze mnie, kategoria zatytułowana "Moje filmiki", ale będą również filmy nagrane z telewizji. Oczywiście nie będą to żadne telenowele czy filmy akcji, ale chodzi mi np. o wydarzenia sportowe, wydarzenia historyczne, ciekawostki itp.
  1. Na początek wypadałoby się przedstawić. Na zdjęciu poniżej jestem ja (ten z lewej) razem z kumplem. Jak widać już wtedy miałem zaczątki na bardzo poważnego kodera.


  2. To zdjęcie prezentuje przedszkolną impreze. Ja jestem na pierwszym planie obok zająca.


  3. Zdjęcie to przedstawia kolejną impreze, tym razem u mnie w domu (jeszcze przed przeprowadzką do nowego mieszkania). Byłem uzbrojony w karabin i pilnowałem porządku żeby nikt się nie upił.


  4. Tutaj wypoczywam gdzieś na Karaibach. Karaiby znajdują się niedaleko Sopotu.


  5. Mój pies a raczej suka. Nazywa się Tina. Śpi do 12 później wstaje idzie się wysikać, zjeść i z powrotem do łóżka. Często też czeka aż wstane i wtedy zajmuje całą wersalke. Posiada wbudowany zestaw głośnochrapiący przekraczający 150 dB.


  6. Zabawa w partyzanta.


    RALLY SPRINT W CZELADZI.

  7. Zdjęcie rajdowca, który przed chwilą sprawdzał jak bardzo wytrzymały jest dach w samochodzie. Samochód był też troche za ciężki to kierowca pozbył się przedniej szyby. Klimatyzacja w standardzie.


  8. Rajdówka przygotowana w specyfikacji WRC.


  9. Kierowca jest nałogowym palaczem. Kopci jak lokomotywa.


  10. Rajdowcy pozują do zdjęcia. Droga była w prawo, ale kierowca chciał się bliżej pokazać publiczności za co dostał owacje na stojąco.


    PRZYCZAJONE TYGRYSY.

  11. Rozmowa między dwoma Tigerami.


  12. Zostałem namierzony przez 3 Tigery.


    MOTOCYKLOWY FREESTYLE W KATOWICACH.

  13. Jaskółka na motorze, ale z trzymanką.


  14. Motocykl wyposażony w celownik laserowy umieszczony na przednim błotniku. Kierowca w trakcie namierzania ofiary.


  15. Motocyklista posiada Always ze skrzydełkami. Motocykl za chwilę będzie wzbijał się w powietrze.


  16. Mój motocykl wypożyczony na impreze.


  17. Kolejny mój motocykl wypożyczony na impreze.


  18. Na tym motorze odbywały się jazdy próbne.


  19. Właśnie przed chwilą zostało skradzione siedzenie z motocykla. Kierowca goni złodzieja w inny sposób.


  20. Jazda bez trzymanki - dosłownie i w przenośni.


  21. Kierowca szuka monet na ziemi, które rzucali widzowie.


  22. Tutaj dla odmiany kierowca sprawdza z jaką prędkością jedzie. Prawdopodobnie jest krótkowidzem.


  23. Kolejne dziwne zachowanie kierowcy. Tym razem sprawdza czy nie ma wycieków z silnika. Oczywiście wszystko rejestrują policyjne kamery.


  24. Stróże prawa czuwają nad poprawnym przebiegiem pokazów.


  25. Kierowca aż podskoczył z przerażenia, ponieważ zobaczył z jaką prędkością jedzie.


  26. Takim motorem przyjechałem "na pokaz".


  27. Chleb rozmiarem przypominający kajzerki.


Brak komentarzy: